RSS

Alhamdulillah - bakal berhijrah ke tempat baru

Entri saya sebelum ni ada mengatakan bahawa saya sangat-sangat nervous untuk menghadiri satu interview kerana ianya penentu hidup mati saya.  Interview tersebut berjalan dengan lancar dan saya amat happy sekali.

Dan pagi tadi, saya menerima perkhabaran yang sangat happy.  Saya telah berjaya dalam interview tu.  Dan Alhamdulillah, saya akhirnya dapat mencari pengalaman bekerja di tempat baru.

Walaupun saya sedih untuk meninggalkan tempat lama saya ni, tetapi demi mencari sesuatu yang baru, saya terpaksa juga melangkah pergi.  Hati memang berbelah bagi tapi apa yang boleh saya buat.  Ni adalah yang terbaik untuk saya, I guess.

Kepada teman-teman yang telah mendoakan saya, terima kasih sangat2.  Saya amat-amat menghargainya. 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

AMIIZAA@Mieja said...

congrats ain:)

ainnina said...

amiizaa: thanks....

ezy.fia said...

keje rajin2 ye..
nt dpt naek pngkat.
heheeee

ainnina said...

cik ezy, thanks a lot..thanks for your pray.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...