RSS

BERINAI DI OFFICE - Jangan biarkan dirimu kebow-sanan

ANDA KEBOSANAN?
INGIN MENCARI TEMAN HIDUP?
SERTAILAH  ON KAWAN......

Ok!! Stop merepek mokcik oiiii!!!!

Hehe.... Beginilah yang terjadi apabila bos tiada di opis.  Staf-staf bos mula membuat onar dan mencari peluang untuk mengulor atau memontengkan diri seketika..hahaha.....

Bila kebow-sanan di office, ni lah antara aktiviti ku.  Di opis saya ni ada seorang pembuat henna yang sangat kreatif.  Namanya Amrina.  Dia sangat2 pandai membuat henna ni.  Cara lukisan henna dia juga sangat2 halus dan teliti.  Saya sangat suka kalau dia offerkan diri dia untuk buat kan inai untuk saya.  Haha.. Sonok!!!

Kalau bos non-adoo jer, Am mulalah mengofferkan diri camni "Nina, ko nak buat inai tak?".  Ha saya pun dengan hati yang lapang, terima offer tu... "Boleh jugak Am. Buat inai style gini gini gini ek.". Orang dh offer secara percuma nk buatkan inai, saya boleh plak nak memilih-milih style kan..haha....

Kalau siapa-siapa yang teringin nak membuat henna untuk majlis bertunang, berkahwin & yang sewaktu dengannya, bagitau lah saya. Saya boleh tolong tanyakan kepada Amrina.  Ha, ni link blog dia, HennaRatuSehari 

Janganlah segan-segan nak view blog Amrina ni.  Confirm, puas hati punya.




 





Ha, cantik dok? memang cantik kan. Tambah-tambah lagi bila inai ni dipakaikan di tangan saya..kekekekeke

p/s: bos, selalu selalulah tiada di opis yer... *peace*






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

ezy.fia said...

lawa.. lawa..
teringin nk pkai inai gni mase kawen nt..
hihikk

ainnina said...

cik ezy: mmg lawa...amrina punya hasil tangan memang kemas dan halus serta cantik...betul, recommended...

nina pun teringin gak nk pakai ms kahwin nnti..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...