RSS

Misi Menyiapkan Proposal

Ehem ehem.. Saya pekerja cemerlang malam ni.. Nape? Sebab membawa balik kerja office ke rumah.. Proposal ni kena submit petang esok..

Cemerlang lah sangat kan.. Padahal kerna terpaksa.. Tapi demi kerja, ku turutkan jua..

Actually, mula-mula proposal ni bos saya cakap biar dia buat.. Tapi alih-alih petang tadi dia serahkan task ni kepada saya.. Maunya saya x gabra.. Adoyai..

Dahlah ni first time saya kena buat proposal.. Memang kelam kabut lah.. Masa dapat task ni, berdenyut-denyut kepala.. Maunya x berdenyut, proposal ni penting sebab ni first trial saya untuk membawa projek untuk office.. Saya bukan orang sale tapi sajer gedik-gedik nak cuba jadi orang sale.. Kahkahkah..padan muka untuk diri saya sendiri..

Saya x mampu nak siapkan kerja ni kat office petang tadi so saya merajinkan diri bawak balik kerja ni dan siapkan kat rumah.. Balik tadi tido dulu sekejap, dalam pukul 9.30pm start buat kerja.. Proposal ni senang jer sebenarnya but since saya tiada pengalaman lagi, so jadi lambat..

Tak pasti lah pukul berapa saya dapat siapkan proposal ni.. Hope dapat siapkan as soon as possible.. Mata dah ngantuk ni..

Semoga proposal ni membawa tuah untuk saya.. Amin..

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

puan nina said...

amin..mane tau dpt naik pangkat ke ^_^

tolong vote Danial boleh..?
klik je link ni n like danial

thanks =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...