RSS

Kita Suka Orang, Orang tak Suka Kita....Kita Tak Suka Orang, Orang Suka Kita....ermmmm....

Semalam masa borak ngan Pian (kawan lama UITM Dungun), tetiba kuar topik nih...menarik jugak untuk dibincangkan...Kadang2 aku terpikir, kenapa benda ni terjadi...aku suka orang tu, orang tu tak suka aku..tapi yang aku tak suka, yang tu lah yang suka aku...hehe...erm dh namanya kehidupan, mmg akan berlaku benda mcm ni kan....kalau kita dpt jer sumer yang kita nk, tak de cabaran lah dalam hidup ni kan....tak seronok lah hidup..betul tak kawan2?

sepanjang hidup selama 23 tahun ni (moga dipanjang kan umo), mcm2 pengalaman dh aku lalui..kehilangan bapa tersayang ms umo 12 tahun sgt2 mengajar aku erti kehidupan...di umur ku yang masih mentah, yang masih perlukan kasih syg seorang bapa, aku direntap dengan kesedihan...ayah aku meninggal di saat aku msh perlukan kasihnya....erm tapi, aku redha...allah merencanakan sesuatu yang terbaik untuk hamba2nya...n dugaan yang terbaru (yg boleh dikira besar dan mencabar jugaklah) adalah dugaan ditinggalkan..mula2 mmg perit, hari2 aku meratapi dan berfikir ape salah aku...namun kini, alhamdulillah, im back to normal...aku dh boleh terima kehilangan 'dia'...aku dh tak kisah takder dia...betul kan, kita syng orang, orang tak syg kita...tapi bila kita tak syg org, org lak syg kita...sabar jer lah....hehe...

ni, lagu Amy Mastura, sgt kena ngan ape yang ingin aku ceritakan di atas....

tajuk: SIAPALAH AKU

Siapalah aku ini
Yang ingin memetik cintamu
Siapalah seadanya
Diriku di sisimu

Kau punya segalanya
Sedangkan aku insan hina
Hidupku penuh dengan kisah duka
Antara kita jurang nya berbeza

Biarlah usahlah
Bermain dengan api
Kelaknya terbakar sendiri

Biarlah tersimpan
Segala perasaan
Rahsia hatiku terhadapmu
Siapalah aku

*jgn kate aku jiwang tau...hehehe...

* ni hanya gambar sampingan..tiada kena mengena antara yang hidup atau yang telah meninggal dunia..heheh......

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

pian said...

Voge!Voge!...go go nina..ahaa.. :D
Sedey plak bace..yang patah tumbuh yang hilang berganti..ehe..

ain nina said...

pian, vogue ker? hehe....

pian said...

ooo..ok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...