RSS

Di Saat Aku Mencintaimu - Dadali

Hai Semua....

Best kan lagu di blog Nina ni...(perasan!)

Actually, ramai gak yang tanya Nina ape yer tajuk lagu di blog Nina ni.....

Ok, Tajuk lagu ni adalah DI SAAT AKU MENCINTAIMU oleh Dadali... Band ni dari Indonesia... 

terjawablah persoalan orang2 yang bertanya kan....hehe..... jom layannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn


Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta

Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta


p/s: lagu ni sebenarnya Nina tujukan kepada seseorang... yer, andalah seseorang tu (tepuk dada tanya selera...hehehe).... saya sangat mencintai dia sebenarnya tapi saya sedar, tiada jodoh antara kami.... kerana saya tahu, Allah lebih tahu ape yang terbaik untuk saya... semoga saya bertemu insan yang terbaik.. amin :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

ezy.fia said...

best lagu ni..
tacing r..
huu

Adam Aizad said...

jom layanzzz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...