RSS

Welcome back NURAININA

Ya Allah, rupa-rupanya dh setahun lebih aku tak jenguk blog aku nih....dan rupa-rupanya juga dh setahun lebih aku tinggalkan dunia blog ni....aku sangat2 rindu.....Betul, sedar tak sedar banyak pengalaman dan kenangan yang telah aku lalui sepanjang setahun lebih ni. Kalau nk diceritakan mmg 3 hari 3 mlm tak hbis cerita. mmg penat lah nk menaip nnti...

dan sepanjang berehat dari dunia blog ni, byk kenangan pahit, manis, masam yg telah ditempuhi dan aku yakin, pengalamanku dgn anda semua pasti tak sama kan....kalau sama pun, tak seratus peratus lah..sipi2 jer lah kan.

Ntah kenapa, hari Khamis lepas (4 November 2010), hati aku ni membuak2 nk kembali berblog. tapi bila dh nk buat blog, ada mslh lah pulak kan. lupa password lah...so mcm2 aku lakukan, tepon org tu, tepon org ni utk tya mslah ni..nasib baik lah ada org leh tlong aku utk settlekan masalah ni..IHSAN, thanks 4 ur help. Niat utk berblog ni bukan utk mencari glamour atau apa2 tapi lebih kepada utk berbicara apa yg terbuku di hati ni.....

semoga para pencinta blog dapat terima kehadiran aku nih.....



* My new Me ~~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Kucing Itam said...

Welcome back! Menulislah daripada hati yg tulus ikhlas... ;)

ain nina said...

thanks mash.....thanks for your help....sangat2 hargai pertolongan mash.....

kak nina tertarik ni pun sbb baca blog mash jugak...heee

miey said...

hihih sejakk bilee bloggingg nie hehhe...jika free folow lahh blog syy hihihii

ain nina said...

miey, blogging ni dh lama, tapi dh lama tinggal jer...insyaallah nina follow yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...